Ikväll är det bara vi.

Sitter här i soffan med en mätt liten sömntuta på armen, helt underbar!!! Ikväll är jag och Tion ensamma hemma då M sover över hos farmor och farfar tillsammans med kusin Felicia :-). K är på 30-årsfest med sin bror hos deras kusin. Så här hemma blir det en lugn kväll med gos i soffan.
Ska titta på körslaget för en jobbarkompis till mig är med, go Erica!!!!! Annars släcker vi ner och tänder ljus under earth hour innan vi kryper ner i sängen tidigt tror jag.

Idag har vi gjort stan en sväng (mindre mysigt då det regnade) och vart hos Erica, Per och Ella. Tack för fikat och dom fina presenterna till grabbarna!!!!

Annars är lillhjärtat en vecka idag och vi börjar landa nu hela familjen känns det som!!

Ha en mysig kväll!

Kram J

Kommentarer
Postat av: Sofia

Han har jobbat på klings glass. Jag tror du också vet vem det är. Han är bara för go :) Hoppas att allt är bra med er :)

2010-03-27 @ 20:24:33
URL: http://sofiaakcardell.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vilken myskväll! Ja det tar ju ett tag innan man vänjer sig vid att vara fyra, men visst är det underbart!! Förresten, verkligen superfint namn ni valt.

2010-03-27 @ 21:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0