Ibland får man helt enkelt tänka om.

Jag och M gav oss ut på en promenad till biblioteket för att låna lite böcker och på vägen mötte vi upp Carina, Alfons och Sigge.
På vägen hem fick jag ordentlig work out då jag körde både M och Alfons i vagnen :-). Vi gick förbi jobbet för att säga hej till mormor och då lämnade jag av M där så fick han åka lastbil med mormor och morfar hem, spännande. Väl hemma var han supertröttis och AAAAARG!!! Så det fick bli lite mellis och skutt ner i säng så får han ta lunch när han vaknar. Så kan det gå.

Själv har jag just ätit och hade tänkt att jag skulle gå ut och sätta mig i solen men jag känner tyvärr att sängen ropar lite högre för min del också så det får det bli.

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0