Fredagsmys och världens lägsta feber!

Jag trodde helt säkert att jag hade feber, jo visst om det är feber att ha 36,6 :-). Jag kan nog inte få feber för jag kan inte minnas när jag hade det senast. Har i alla fall inte haft det dom senaste 10 åren. Men piss mår jag i alla fall :-(.

Nu ska vi starta upp fredagsmyset här jag och M. Först ska vi kalasa till det ordentligt ;-) med varma mackor och efter det blir det mys framför tv:n med massa snacks.
Har lite sorg här då jag just tittat på dom två sista avsnitten av Glamourama :-(. Håller tummarna för en till säsong. Läste en rolig intervju med tjejerna i bubbelroom i sängen idag, dom är för sköööna!!!

Sedan ett litet tips:

Ni som kanske har tvättat era vita tygskor vet att dom har en tendens att bli gula (i alla fall dom flesta) tvätta dom då en gång till så blir dom vita. I alla fall mina :-).

Där har ni lite blandat fredagskvällsdravel.

Ha en mysig kväll!

Kram J

Kommentarer
Postat av: Anonym

inte konstigt att du inte mådde bra, det var ju en liten där inne som längtade ut:) du är bäst!!! puss o kram

2010-03-21 @ 11:24:28
Postat av: Elin

Har det blivit bebis?

2010-03-21 @ 12:15:51
Postat av: Johanna

skriver här med! grattis!! hoppas alla mår bra!

2010-03-21 @ 15:34:25
Postat av: HovaElin

GRATTIS! Njut nu!

2010-03-21 @ 16:43:37
Postat av: CARINA

det översta medelandet är från mig, glömde visst skriva det:)

2010-03-21 @ 18:14:15
Postat av: Camilla

GRATTIS! Nu ser vi fram emot söta bilder på grabbarna. Melvin måste vara stolt kille nu. =)

2010-03-22 @ 06:32:34
URL: http://camc.blogg.se/
Postat av: Motorcykeltjejen

Grattis!

2010-03-22 @ 13:53:14
URL: http://nakenhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0