:-)

Och jag hade inte misstänkt något, trots att Elin försagt sig ett par gånger under dagen :-). Gissa om jag blev överraskad (och ja, jag grät en skvätt).
Cykeln var från dom alla men det är K som valt den och den är så fiiiiiiiin! En rosa Skeppshult, den modellen finns inte i rosa men då rosa finns i deras färgsortiment kunde dom fixa det så den är inte bara ROSA utan även helt unik :-). Sa jag att den är ROSA?????? Lovar att det kommer bild imorgon.

Så nu ska bara bebisen titta ut och all snö försvinna så jag kan cykla på den :-).
Tack allihopa för en fin kväll och en underbar present!!!

Idag har det vart full rulle här då jag har bakat och vi har haft besök av föräldragruppen. Det var roligt att se hur stora alla barn är och vad mycket dom kan och vet. Synd bara att vi saknade två familjer p.g.a. sjukdom.

För övrigt så är mina ben och fötter supersvullna :-(, som två stockar med två stora klumpar på. Kom nu bebis!
Nu ska jag ta en skön dusch och efter det blir det soffan med benen i högläge.

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0