Vi myser massor!

God kväll!

Har just tittat färdigt på Greys. F*n vilken bajsserie (not) jag lipar ju till varje avsnitt, inte minst idag.

Skulle ju berätta om vår mysiga dag som vi hade igår. När jag och Tion hade hämtat Melvin på dagis promenerade vi till biblioteket och lånade lite böcker till M och jag reserverade den 2:boken i Hammarbyserien (den som min syster har men bustrollet Liam sabbat :-) ).
Efter det gick vi och handlade korv med bröd för strax efter 17.00 lastade jag vagnen full och tog med mig M och T ut till Ekudden där vi drog igång grillen innan K kom efter jobbet. En mysig stund som vi avslutade med att synda glass :-). Självklart hade jag kameran med mig, lika självklart är att jag glömde bort att använda den :-(.

När jag och T hade hämtat M på dagis idag så gick vi ner till stan och mötte upp Maria. Vi tog oss en promenad ut till Bäcken där vi fikade i solen. Melvin lekte med en massa barn och avslutade med att kasta kläderna och ta årets första dopp :-).


Tion och Maria myser i solen på Bäckens brygga.


Strax efter detta åkte resten av kläderna av men dom bilderna hamnar bara i familjealbumet :-).

Tack för en mysig eftermiddag Maria!!!!

Nu är det nog dax att göra natta här för både T och K sover i soffan :-).

God natt!!

Kommentarer
Postat av: Maria

tack själv. :)

2010-06-17 @ 18:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0