Stulen post!!!

Är så förbannad!!!!!!!

I onsdags tittade jag i brevlådan innan jag skulle gå och hämta M på dagis och såg att det fanns post och tänkte att jag skulle ta in det när vi kom hem vilket jag glömde. Sedan trodde jag att K hade tagit in posten men när jag i helgen frågade honom efter rakblad som kom med posten sa han att han inte tagit in posten. Någon har med  andra ord snott vår post!!!!!!! Förmodligen natten mellan onsdag och torsdag för den var borta när vi tog in morgontidningen på torsdagen.
Jävla människa!!!! Har en liten misstanke om vem det kan va men är inte säker men när vi flyttade hit blev vi varnade av grannar att en psykiskt sjuk person som bor lite längre bort brukade rota i folks brevlådor och ta post. Vad gör man????? Det störande är att jag inte kan minnas vad det var i lådan mer än rakbladen men jag vet att det var mer :-(.
Det är inte första gången någon rotar i vår brevlåda heller för tar vi inte in vår reklam på söndagen händer det titt som tätt att högen ligger på grindstolpen i stället.
Ett alternativ är ju att skaffa en låsbar brevlåda som våra grannar gjort men nu har vi ju en så fin brevlåda från Bruka som jag letade efter länge så det tar ju emot att byta ut den :-(.

Arg är jag i alla fall både på mig själv som glömde bort att ta in posten men ännu argare på en störd människa som inte vet vad som är mitt och ditt!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0