Skoförvaring sökes!!!

Ok, jag har gott om skor och har väldigt svårt för att slänga när det inte är något fel på dom. Dock har vi väldigt dåligt med förvaring (även K har mycket skor). Så är det någon som har ett riktigt bra tips på skoförvaring så tar jag gladeligen emot det.

Tanken är att vi ska köpa det här skoskåpet från IKEA och ha i hallen men det rymmer bara 8 par skor (7 av mina och 1 av Kristians ;-) ) och det räcker ju inte långt.

SKÄR Skåp med spegel vit Bredd: 53 cm Djup: 19 cm Höjd: 187 cm

Just nu har jag tio par skor i en hög i hallen här nere och tre par i hallen där uppe och jag vet inte vad jag ska göra med dom så hjäääääääääälp!!!!! Kristian blir galen på mig.

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0