Om jag fick välja!!

Finns det någon som inte har en person vars utseende man skulle önska???? Jag har i alla fall två. Min ena är en tjej här i stan men jag nämner inte vem för jag vet inte om hon vill bli nämd men hon är i alla fall brutalt vacker!!!! Mitt andra önskeutseende är snygga Petra Tungården på bubbleroom. Den tjejen har ALLT, hon är snygg, vacker och lagom kurvig. Ja ja det är ju bara fortsätta drömma och göra det bästa av det som gud gett mig (eller mammis och pappis).

Är det någon av er som har ett drömutseende????

Kram J

By the way, förlåt för att det vart dåligt med inlägg men jag skyller på det fina vädret :-).

Kommentarer
Postat av: erica

Tack Jessica, det går bra att nämna mig ;)

2010-06-07 @ 21:21:23
URL: http://frogsandprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0