Lunch i solen :-)

Jag och Kristian tog med oss Tion på en skön promenad och nu har vi ätit goda wraps i solen. Smaskigaste wrapsena gör man (om jag får välja) så här: bred pesto på tortillabröd, fyll med kyckling, tomat, avokado, rödlök, fetaost, solt. tomat och ruccola och vik ihop. Rulla in den i plast så blir den perfa på picknicken!! Blir bara godare om den får stå en stund.
Kristian håller inte riktigt med mig så han kör sin med guacamole istället för pesto och riven ost istället för feta. Sedan gillar han inte soltorkad tomat och avokado så det brukar han skippa (kräsnis). Smaken är ju som baken men mitt alt. är lätt bäst ;-).

Testa får ni se!

Jag gillar wrapskonceptet så har ni några smaskiga recept så tar jag gärna emot det. Smidigt att ha med till stranden i sommar.
Snart är det dax att hämta storebror på dagis och då tror jag vi ska gå och köpa jordgubbar!

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0