Jobbfest!

Nu har jag klippt gräset och legat på knä och rensat rabatter en bra stund så nu har jag slängt upp fötterna på bordet. Kristian åkte just iväg på fotbollsträning och Ann har lånat med sig grabbarna en liten stund så att jag kan träna. Herre gud, hur ska det här gå :-) (jag menar träningen såklart)????

Här kommer lite bilder från vår trevliga jobbfest i förra veckan.

(självklart kan man klicka på bilderna för att förstora dom)

 
En stor del av gänget. Marita och Madde


Strandgruppenbrudar! Anna, Malin, Karin, Tess och Britt.

  
Annelie, My, Margaretha, Britt, Monica, Eva, Anna-Karin och Annika


Lisa

Själklart var vi tvugna att leka lite också :-).


Britt och Margaretha.


Kristina

  


Margaretha, Monica, Anna-Karin och Mammis.


Jag tror att Sara älskar mig :-).

   



  
Närkontakt är mysigt!!




Mikael (The Boss, den bästa man kan ha) mamma och Tess.

  
Sara, mamma, Margaretha, May-britt, Mikael, Marita och Madde.


Lisa, Anna-Karin och Annika.

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0