Gött!!

Då var nedre plan grundligt sanerat och det tog bara TVÅ dagar :-). Nu är det bara övervåningen kvar men den spar jag till imorgon.
Idag sålde vi vår gamla vagn och fick det priset vi ville ha, så det känns gött! Den har mest stått ute i garaget som ett dåligt samvete (varför slänga ut pengar på en ny vagn när man redan har en) och vart ivägen. Vi gick bara 900 back på den och det känns ju rätt ok med tanke på att den är tre år gammal.

Just nu sover båda grabbarna men snart får jag ta och väcka dom för jag tänkte vi skulle åka ner och ta en titt på studenterna som ska åka på balen. Det är härligt tycker jag!!!!! Alla är så fina och glada!

Ha en bra kväll!

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0