Förlåååååt!

Snacka om att jag är en riktigt kass bloggare just nu :-( men det fina vädret gör ju inte att man är supersugen på att sitta inne framför datorn.
Enda anledningen till att jag gör det just nu är att jag ligger i sängen med en liten grinig kille på magen. För första gången i hans tremånadersliv är han riktigt tjurig.
Vi har en liten misstanke om att det kan vara något litet på g i underkäken men vi är inte säkra. Arg är han i alla fall, det är vi säkra på. Just nu sover han i alla fall vilket han i och för sig har gjort ganska mycket idag, är det någon som vet om dom kan bli trötta när dom får tänder???? På Melvin märktes det nästan aldrig något.

Idag har det blivit lite ommöblering här hemma då vår byrå fått flytta in i killarnas rum (ja Tion ska ju också bo där inne om ett tag är ju tanken) så nu har vi en skitful gammal skruttbyrå i vårt rum :-(. Men grabbarna var i stort behov av plats för sina kläder. Sedan åkte en hylla från M:s rum ner till hallen och där passade den riktigt bra.

Annars har jag börjat måla inne i lekstugan idag, det ska bli VITT! Min tanke är att det ska vara färdigt på insidan till M:s födelsedag den 17/7. Men färgen tog slut för mig så nu ligger jag här och päser :-).
Ska försöka lägga in lite bilder från Anns födelsedag och midsommarafton ikväll (men jag lovar inget).

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0