Blessed

Ja vi har blivit välsignade med en riktigt härlig liten skrutt :-). Han ler hela dagarna och är sjuuuuuukt nöjd (förutom när pappa inte är hemma och mamma lagar mat, städar eller äter för då måste man strejka lite). Sover hela natten i sin egen säng utan minsta lilla knyst (trötta mami gillar) vaknar först fram på morgonen och vill ha lite mat för att sedan somna om. Vill man ha riktigt lång sovmorgon så lägger man över honom i vår säng och han däckar på sekunden och sover till 10.00. Inte en enda gång har han vart ledsen utan att vi vet varför och vi har aldrig behövt bära omkring och vagga på honom för att trösta honom.
Jag visste inte att det fanns bebisar som var så lätta att ha att göra med :-). Det är ju bara att njuta för en dag kanske det svänger. Jag skriver detta så jag kan titta tillbaka och minnas när treårtrotset kommer och när han blir femton och tycker att morsan är pinsammast i världen :-).


Så här ser jag ut mest hela dagarna.

Gud vad jag älskar mina underbara killar!!!

Njut av era barn så mycket ni kan!

Kram J

Kommentarer
Postat av: Angelicah

Ja ni har en liten gooding!!:) hoppas föresten att melvins trots har tonat ner sig:)kram!

2010-06-16 @ 19:58:18
URL: http://www.angelicah.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0