Loppisfynd

Ja i söndags var vi ju på Jula BK:s Loppis and I Lööööööv It!!!!!! Det är lite som en årlig högtid :-). Självklart blev det lite fynd.

Här kommer några av mina favoriter som fick flytta hem till oss.


Ett nyckelskåp.

 
Tre söta kaffekoppar. Tanken var att dom skulle va ute i lekstugan men jag blev så såld på dom så dom fick bo kvar i mitt kök. Synd att det bara var tre stycken :-(.


Två krukor i vitt glas som jag ska plantera hjärtan på tråd i och ha i vardagsrumsfönstret.


En söt liten skål i samma vita glas.

 
Chips- och dippskål och en liten glaskanna.

Det blev en hel del annat också, bl.a. två större glasskålar, fyra mindre glasskålar, två par örhängen, en ram, glasassietter m.m. Till lekstugan hittade jag små koppar, små glas i olika modeller, en lampa, en hylla och en liten strykbräda.

Jag gillar begagnade saker (om man låter bli att tänka på vem som haft dom) det känns bra att inte alltid behöva köpa massa nytt hela tiden och det känns på något vis som det är mer "liv" i saker som redan använts av någon.
Jag var med och budade på ett superfint retrodockskåp på auktionen men jag tyckte att det blev lite för dyrt, men riktigt fint var det. Det hade vart något för grabbarna att leka med när dom blir lite större.

Vad tycker ni om loppis? Hit eller Shit??
Lätt hit för mig om det var någon som inte redan fattat det :-).

Kram J

Kommentarer
Postat av: Anonym

hit!!!

2010-07-06 @ 21:45:29
Postat av: Angelicah

Åh vilket fint nyckelskåp! vilket fynd!

2010-07-06 @ 22:03:51
URL: http://www.angelicah.bloggspace.se
Postat av: Jessica

Bara 20 kr. Det tyckte jag att det var värt.

2010-07-06 @ 22:43:58
URL: http://smasmuloravmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0