Lååååång dag!

Känner mig lite smått mör vill jag lova för jag hade så svårt att komma till ro i natt när vi kom hem och kl 08.30 kände någon mupp i kvarteret för att testa hur högt han kunde spela med sin bilstereo. Det lät som han spelade INNE i vårt sovrum!! Så jag gick upp och tog en låååång och skön morgonpromenad.

Strax innan 12.00 åkte vi till Jula BK:s Loppis (nästan lika viktigt som julafton :-) ). Där var vi kvar till efter 16.00 och kom hem med en hel del fina fynd :-) (om ni frågar mig).
Efter det pizza hemma hos Ann.

Nu måste jag ta och packa lite för imorgon ska vi åka på minisemester till Segolstorp med Pärlan. Ska bli så skönt att inte behöva tänka på mat eller något och bara få va.

Avslutar dagen med en bild från när vi var och grillade korv på Snapen en kväll förra veckan.


Tion med mormor och morfar.

God Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0