I kväll var vi sams!

Ja, jag och symaskinen alltså :-). Det händer inte så ofta och vi kom ihop oss en liten stund men det gick snart över. Så nu har jag sytt gardiner till lekstugan som jag och Melvin har hängt upp. Det blir så mysigt! Lyckades även få till en matchande lampskärm.



Bilden blev kass men ni ser ju i alla fall hur den ser ut. Stommen och foten (säger man fot när den sitter på väggen eller heter det typ lamparm?) kom jag över på Jula BK:s loppis (såklart) för typ nästan inga pengar alls. Den ska i alla fall få sitta på väggen inne i lekstugan.

Nu belönar jag mig själv med lite soffslapp och ett glas vin men snart blir det sängen för jag är lite mör för vi har haft barnkalas idag :-).

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0