Hylla i hallen!

När vi möblerade om i Melvins rum och ställde in den STORA byrån så fick vi inte plats med en hylla som han hade. Frågan var ju bara vart vi skulle göra av den. Jag och Kristian skulle bära in den i matrummet men på väg genom hallen kändes det rätt att ställa den där så där blev den kvar och så här blev det.


Dom två kullamustbackarna passade som handen i handsken i hyllan så där i har vi nu barnens mössor och dyl.



Nu ska jag gå ut och plantera om en blomma och vattna lite innan jag går in i duschen. Imorgon ska jag klippa mig. Skäms för att erkänna det men det är fyra månader sedan jag klippte mig senast. Så det är välbehövligt. Jag fäller så mycket också :-( så jag har snart inget hår kvar så hon får nog ta av en bit så det får lite näring. Köpte även tabletter på hälsokosten som ska va bra så det hoppas jag på.

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0