Hej mitt i sommaren :-)

Måste jag säga att jag njuter????
Jag skyller bristen på inlägg på den härliga sommaren.
Är så trött i kroppen att jag knappt orkar hålla i mitt glas med iskall päroncider :-) jag har nämligen ägnat em/kvällen åt att skyffla stenmjöl och bära svintunga stenar till mitt stenröse som jag jobbar på. Gissa om jag kommer ha träningsvärk imorgon. Men det blir fiiiint, surt bara att stenarna snart är slut.

Nu ska jag ta mig en sval dusch och tvätta bort dammet innan jag kryper ner i sängen (på tok för sent som vanligt) och läser lite.

Är det någon där?
Håller på med den här just nu, riktigt bra. Men inte lika bra som.....

Dyngkåt och hur helig som helst
Min "strandbok" som jag lånat av Carina. Helt underbar!!! Man känner bara att ALLT är ok och hur normalt som helst!!!!

Nä, nu sveper jag den sista skvätten och tar den där duschen.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0