Fullt ös medvetslös!

Ja idag har det inte vart något soffslapp vill jag lova. Kl 09.30 hoppade jag och Melvin på bussen (K och T åkte bil med Erica och Liam) ute vid sjukhuset för att åka på en dagstur ut till Segolstorp. Där har vi haft det mysigt och blivit serverade både fika, lunch och fika en gång till. Det är lyx det. Jag och Kristian tog en sväng i kanoten det gillar jag. Dock gick dagen på tok för fort så grabbarna han inte fiska som vi hade lovat dom. (Glömde kameran :-( ).

Det blev bara att åka hem och ge T lite mat och ladda kylväskan med korv och packa in oss i bilen och åka iväg och fiska. Det var jag, grabbarna, Emil, Carina, Affe, Sigge, Stefan (Carinas bror), Amanda och Tuva. Men inte en enda liten fisk blev det bara några musslor :-). (Glömde kameran igen :-( ).

Väl hemma strax efter 21.00 tog jag på mig promenadskorna och tog mig en skön kvällspromenad. Ni sover både T och K i soffan så nu är det nog dax för sängen.

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0