Värker i mammahjärtat.

Skrutten vaknade just och var helt tokig och har ont i benen. Känns som det skulle kunna vara växtvärk men han har klagat mycket för ont i benen det senaste så man blir ju orolig. Får ta och söka för det snart känner jag. Nu har han i alla fall fått alvedon så jag hoppas han somnar om hos pappa snart. Gör aj aj i mammas hjärta. Någon annan som har erfarenhet av växtvärk på så små barn??

Annars har jag och M inte haft så rolig kväll då trotsmonstret satt klorna i honom, tror inte att jag behöver säga mer än så.

Kram J

Kommentarer
Postat av: Johanna Svensson

Inez har med haft mycket växtvärk i benen till och från sedan hon var liten. Ibland har hon till och med fått kramper! De säger ju att det är ofarligt men det är ju så synd om dem!

2010-01-25 @ 22:26:14
URL: http://litenbitavmig.bloggspot.com
Postat av: Elin

Förmodligen har han träningsvärk efter lördagens löpning. Jag känner av i mina ljumskar ;)

2010-01-25 @ 23:23:44
Postat av: Elin

Wilmer har också varit sån där i perioder. Ibland så att han knappt kunnat gå enligt honom själv. Det är nog ingen fara ska du se!

KRAM HOVAELIN

2010-01-26 @ 08:45:34
Postat av: Jessica

Gud vad skönt det känns när ni skriver så :-)!!!

2010-01-26 @ 10:52:53
URL: http://smasmuloravmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0