TGIF!!!

Och vi har ledig helg :-) eller jag är ju i.o.f.s alltid ledig just nu (in your face) :-) men K har också ledig helg. Känner mig dock som en Zombi efter mycket vaken tid inatt :-(. Kunde säkert fått världens sovmorgon idag men vid 9.00 vaknade jag av att jag såg ubåtar och var tvungen att gå upp på toa och då hade M fortfarande inte vaknat. Han vaknade 20 min senare av att jag höll på i tvättstugan.

Har ju inte talat om för er att M sover i sin säng igen nu sedan typ en vecka tillbaka :-) så skönt att det har vänt. Men han måste ha lampan över sängen tänd så jag vet inte om det är att han är lite mörkrädd. Idag blir det nog att plocka in Melvins nya säng :-) som blivit sååå fin nu när K har målat den.

Igår fick M provåka brandbilen med farfar och jag sa åt K att ta med sig kameran men då han (som jag) har teflonminne så fick han inte med sig den ner. Spännande var det i alla fall, dom satte till och med på blåljusen :-). Vad är det med småkillar och brandbilar/polisbilar??

Melvin håller just på att öva inför sin roll som storebror på sin docka :-). Han ger den välling ur flaska och rapar den hahaha!!

Ha en skön helg nu!!

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0