Sugen på en kväll utan barn/sambo någon??

Längtar efter att gå ut och äta något gott utan barn och sambo någon kväll nu innan pyret vill titta ut. Några goa flickor som vill följa med??

Just nu sitter jag och K i soffan och tittar på Robinson men jag tror att det snart blir sängen för min del för jag är så trött!! Körde lite mer bakning ikväll så att skrutt kunde få vara med. Det blev choklad och banan muffins. Tänkte att grabbarna skulle få något gott imorgon när dom ska iväg och åka pulka (roar sig när mamma jobba och sliter).

Nä jag längtar sååå efter säng och bok nu!!

En god människa
Håller just på med den här boken så den ska jag läsa när jag kryper ner i sängen. Ganska seg men man vill veta hur den slutar så lite bra måste den ju va.

Kram J

Kommentarer
Postat av: Lina K

Jag gillade den där boken, kanske lite trög att komma in i men vad jag minns så gillade jag slutet =)

2010-01-28 @ 16:43:01
URL: http://eimk.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag följer gärna med ut och äter! Vart vill du gå? Vi kan ju höras om det så är jag på. Vore toppenmysigt! Puss o kram

2010-01-28 @ 18:35:02
Postat av: Camilla svarar

Jag är också på! Säg bara till när var och hur. =) kram kram

2010-01-28 @ 19:31:07
URL: http://camc.blogg.se/
Postat av: Jessica

Trevligt flickor!!! Jag är öppen för förslag!!!

2010-01-28 @ 21:36:46
URL: http://smasmuloravmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0