Söndag och zombiiii!

Konstigt, trötthet som är ett så sällsynt tillstånd hos mig, not!!! Hoppades att jag skulle kunna sova ut ordentligt idag men inte då. Vaknade kl 7.40 och kunde bara inte somna om. Men låg i alla fall kvar i sängen och mös till kl var 9.00 (8.30 kom en liten kille traskandes). Idag blir det hemmadag för min del men M har åkt med mamma, pappa, Erica och Liam till Skara för att bada och K ska titta på innebandy. Ska baka bröd idag tänkte jag, både tekakor och grova frallor.

Igår var vi ju på Torsö för att fira morfar. Där blev det smörgåstårta och tårta :-).


Tog så dåligt med kort igår men två söta grabbar fastnade i alla fall. Kolla in Melvins frill!!!! Tur att han ska klippa sig på tisdag.


Trött lite sötis i fin muminpyjamas.

Nu ska jag plocka lite här (läs plocka ihop alla Melvins bilar som ligger över hela vardagsrummet) innan K kommer hem med det som behövdes för att baka.
Tror att jag ska ta mig en liten promenad idag också.

Kram J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0