Som i dimma!

Ja så har min dag varit idag. Nu har jag just stoppat M i sängen och K åkte nyss till Skövde för lite bio med sin kusin Niklas.
Husets trötta gravido fick välja fast food till kvällsmat idag (gissar att husets andra vuxne var trött han med) så självklart blev det grekiskt :-).
Lite nytta har jag i alla fall gjort, jag har lagat en entimmas tomatsås till morgondagens lunch och rensat bort allt rött från vardagsrummet (redo för rosa :-) ).
Nu ska jag sätta mig på en pall i duschen :-) och där tänker jag sitta läääääänge! Skrubba mig, slänga i en hårinpackning och kanske raka benen (blir ju inte för ofta nu när kalaskulan är ivägen). Kleta in mig med hudcreme och en ren pj så kanske jag känner mig något piggare.
Tror att jag ska ta mig lite nyponsoppa med vispad grädde efter det :-).

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0