Rosa lotuslyktor :-)

God morgon nya veckan (min sista arbetsvecka). Här har vi startat lungt och har inte gjort så mycket mer än ätit frukost :-). K har åkt iväg för att handla lite och jag tänker gå in i duschen för att se om jag kan vakna till lite. Annars tror jag att jag och M ska ta en skön hemmadag idag (K börjar jobba kl 14.00). Det enda som jag med säkerhet vet att jag ska göra är att baka bröd. Den här gången blr det kruskabullar.

Den här veckan jobbar jag bara ons och tors som det ser ut just nu så det blir ett skönt avslut på jobbet. Måste baka något gött till mina fina arbetskamrater också, det kan dom behöva (för vi fikar så lite ;-) ).

Helgen bjöd mest på jobb men även på lite trevligt också. På lördagskvällen bar det av till Äskekärr för att fira Kristians kusin Johanna som fyllt 19 år. Det blev en trevlig kväll (som alltid när man är där ute) men jag var bra trött.
Igår åkte jag och M med mamma och pappa till Snapen för att gå tipspromenad (var lite lagom mör efter dåligt med promenader den senaste tiden). Lyckades kamma hem 9 av 12 rätt så helt värdelöst blev det inte. Efter fika åkte jag och M hem och kröp ner i vår säng och vilade middag :-) och på kvällen blev det jobb.

Måste ju visa vad snälla Elin och Samuel hittat i Karlstad.


Rosa lotuslyktor :-)!!!!! (kom just på att K inte har betalat dom så det får jag inte glömma att göra idag). Massor av tack för omtanken!!!!

Nu får ni ha en bra vecka!

Kram J

Kommentarer
Postat av: erica

blire gossip sen?? :) puss

2010-01-25 @ 11:18:13
Postat av: erica

haha, nu såg jag att det såg ut som det var idag jag menade :) Det blir inte alltid som man tänkt sig hihi.

2010-01-25 @ 21:35:21
Postat av: Jessica

Din stolla :-)!!!

2010-01-26 @ 11:01:52
URL: http://smasmuloravmittliv.blogg.se/
Postat av: Samuel

Vi tänker alltid på er givetvis =) Måste ju se till att vårt fadderbarns föräldrar sköter sig.

2010-01-27 @ 09:09:52
URL: http://samjonsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0