Pannkaksrullar!

Receptet kom från en förpackning med frysta pannkakor som jag rev loss när jag jobbade en kväll. K gillade det väldigt, jag tycker det var ok och M tycker att det var mindre gott.
Det här behövs:

Kalla Pannkakor
1 stor Avokado
½ dl Sweetchili sås
1 dl creme fraiche
salt
1 vitlöksklyfta
paprika i små bitar
Grillad kyckling

Mosa avokado och blanda i chilisåsen, creme fraichen, pressad vitlök och salt. Blanda även i paprikan. Lägg lite lagom med röra i mitten på en pannkaka och på med bitar av grillad kyckling, rulla ihop och ät med en sallad.

Lätt som en plätt (eller pannnkaka hehe, gud vad rolig jag är ;-) ).

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack för receptet! Det låter faktiskt gott!

2010-01-27 @ 22:10:14
URL: http://litebitavmig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0