Ny säng och fredagsmys!

Har just krypit ner i sängen då jag får så ont i ryggen av att sitta/ligga i soffan om kvällarna. Dock inte så roligt för K.
Ikväll har Ann och Nonne vart här och hjälpt oss byta säng i Melvins rum :-).
Den blev fiiiiin! Den är lite smal men kan ju bli riktigt lång så den ska nog gå att ha ett bra tag. Melvin somnade gott i den (skönt, då han hela tiden sagt att han INTE vill ha någon ny säng när vi pratat om det).
Sängen har min gammelmorfar snickrat ihop (tror jag) och den är gammal, den som sov i den senast var syster yster då den var ute i sommarstugan (men med tanke på att hón snart fyller 21 så var det några år sedan).
Och nu sussar skrutt i den :-).


Nya sängen!!

Annars har vi haft fredagsmys här hemma framför Let's dance. Var det någon mer än jag som gillade Solsidan?????


Grabbarna dansar med :-).

Imorgon bär det av till Skövde för att hämta barnvagnen och på kvällen blir det 75-årskalas för morfar. Nu ska jag läsa lite innan jag somnar och inatt tänker jag soooova!!!!!

Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0