Nervsammanbrott!

Ja det är just vad jag fick tidigare idag. Var så trött på alla papper från försäkringskassan och lönekontoret, var hungrig som en varg och maten blev aldrig klar och jag skulle samtidigt baka ut mina frallor. Då brast det och jag bara grät och skällde på stackars K som inte hade gjort något fel. Den stackarn fick åka till jobbet med en tom mage och en sur sambo muttrandes i köket. Men jag har sagt förlåt och när M vaknat från sin på tok för sena lur ska vi ta oss en promenad ner till oxen med matlåda till K som han kan äta ikväll.

Kram J

Kommentarer
Postat av: Maria

oj då gumman ingen bra dag. du får göra nåt roligt så du blir lite gladare. :)

2010-01-25 @ 18:32:59
Postat av: Elin

Det är bara att skylla på gravidhormonerna ;) Näe, skämt åsido... Det blir så ibland lilla du!

KRAM HOVAELIN

2010-01-26 @ 08:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0