Kissie är ju bara sååååå smart!!!!

Ibland när jag har lite tråkigt (typ som nu när jag vaknar kl 7 en lördagmorgon och grabbarna snarkar gott) går jag in på Kissies blogg och stör mig lite (visst känns det lite skönt att få störa sig på någon som man aldrig kommer behöva träffa) och idag slog hon nog rekord i hur begåvad man jan vara!!
Läs hennes fina lilla inlägg om unga mammor här får ni se. Tänk att man kan bli så smart!!! Hemskt att säga det men det känns ju ganska så tryggt att hon inte vill ha några barn för tänk er dom generna (läs iq) i ett stackars litet barn.
Tror jag måste sluta gå in där för det är nästan så att jag blir rädd för att få en dotter när man får se ett skräckex. som Kissie.
Dock får jag medge att det är lite roligt när hon lägger in bilder på Donatella Versace och skriver att det är hon som gammal!!! För hur klockrent känns inte det??? Kolla bara håret, tuttarna, läpparna och brännan!!! Ha ha ha!!

Nä nu får jag ge mig innan jag blir på dåligt humör. Nu ska jag i stället kolla in Fotballfruens blogg. Där har vi en sund, snygg, rolig tjej med supersöta barn. Bra mycket trevligare läsning!!!

Är det någon mer som läser bloggar just BARA för att man stör sig på den som skriver????

Kram J

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja, hon är ju inte så smart den där tjejen. Synd att jag inte har något bra att skriva, för den tjejen skulle behöva en ordentlig uppläxning. Hon vet ju inte vad hon pratar om. För Socialbidrag är ju sååå himla mycket bättre (not).



Så, nu får jag nog gå in och läsa lite på den andra bloggen där också, så jag slipper vara så grinig. =)

kram kram

2010-01-30 @ 10:05:29
URL: http://camc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0