Kick off!

Igår var vi ju iväg på kick off med Oriflame och det blev en trevlig dag på Elmia. Vi fick massor av bra info om företaget och nyheter, massa skratt (rolig ståuppare), smaskiga mackor till lunch och en goody bag med oriflameprodukter.
Vi fick bl.a. ett läppstift (jag använder aldrig läppstift) som jag testade idag och det var sååååå fint!!!! Det heter Oriflame Beauty Power Shine och det gnistrade verkligen!!!!! Färgen heter Sexy plum och på mina läppar syntes inte så mycket färg utan dom gnistrade mest = jag gillar.
Läppstiftet har ett 3D-glans och består av återfuktande nyponkärnsolja och Evitamin. Detta kan jag rekomendera varmt till er som inte är några stora läppstiftsfan (jag tror att jag kommer vara ett från och med nu och ska se om jag hittar någon mer färg som jag gillar).

Efter kick offen kom K och M och hämtade oss och vi åkte till a6 och ikea för lite snabb shopping och gud vad vi hittade mycket bra på den korta tiden. Jag kom bl.a. hem med ett par välbehövliga gravidmjukisbrallor som jag kommer leva i resten av graviditeten :-) sjukt sköna!!

Idag har vi vart hos barnmorskan och M var med för första gången. När vi lyssnade på hjärtljuden så frågade Agneta M om han trodde att det var en häst i mammas mage och det höll han med om :-).

Om en stund ska jag väcka plutt om han inte vaknat och lite senare ska vi åka hem till mamma och pappa och hälsa på.

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0