JÄSP!!!

Kl 18.00 vaknade jag och M efter en två timmars middagslur så nu har vi nog en kille som är vaken MÅNGA timmar till idag. Vi har vart på Johannesberg och åkt bob med Elin och Samuel :-). Eller dom åkte och jag satt på ett fårskinn under en filt och hade det mys :-) och tittade på. Vi drack varm choklad och åt lussekatter i snön. Efter det åkte vi hela gänget till donken för lite sen lunch. Jag har längtat efter El Maco och nu har vi som sagt vilat.
Elin och Samuel är tillbaka och vi ska ha myskväll så gårdagens och dagens bilder får komma senare eller imorgon för nu ska jag vara trevligt sällskap.

Kram J

Kommentarer
Postat av: Elin

du glömde att världens sötaste sa att han älskade Elin =)

2010-01-02 @ 21:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0