Jag boar!

Ja det är helt sant, jag har redan börjat "boa" för fullt här hemma men med tanke på att det är knappt två veckor kvar av graviditeten innan vi är vid datumet där M är född så börjar jag bli lite stressad :-). Tvättmaskinen går varm med Melvins små 50 kläder och lite av hans 44 för att gardera oss. Till helgen ska vi till Skövde för att hämta vagnen och ganska snart åker vaggan fram också. Jag inbillar mig att om jag är färdig redan nu så kanske pyret vill stanna kvar tiden ut :-).

Idag är M på dagis några timmar och när han slutar ska vi köpa med oss semlor och åka hem till Erica och Liam en sväng.

Kram J

Kommentarer
Postat av: Motorcykeltjejen

spännande att det närmar sig förlossningen! =)

Hoppas lill*n vill stanna kvar tiden ut!



Kramar

2010-01-26 @ 12:26:20
URL: http://nakenhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0