I sängen.

Jag har just krypit ner i sängen och här tänker jag stanna lääääääänge! Huvudet känns tungt och jag är lite småyr hela tiden :-(. Har nyss ringt till jobbet och sagt att jag stannar hemma imorgon med för som det känns just nu orkar jag inte. Det var jobbigt att bara laga lunch och gå ner till brevlådan. K jobbar och M är på dagis (farfar hämtar honom när han slutar och tar med honom hem till sig en sväng) så nu ska jag nog kunna vila ordentligt. Maten smakade i alla fall gott (det lilla jag kände i alla fall) så det kan jag rekomendera om man gillar pasta, skinka och ost.


Pastarullar med skinka, ostblandning och spenat. Receptet kom ur min nya bibel ;-) husmorsorna. Väldigt gott men tar lite tid då tomatsåsen ska koka en timma men den gjorde jag ju igår och den var väldigt enkel.

Nu ska jag blunda och vila!

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0