H&M en besvikelse!

Ja min personliga åsikt var att det var mycket skit (rent ut sagt) i vårkatalogen från H&M men här är lite som jag fastnade för.

 

Här är tre plagg som jag verkligen gillar men som INTE skulle funka på min kropp. Den rosa blusen och klänningen har jag nästan sorg för att jag inte kan ha. Tänk dig den rosa blusen till ett par lagom slitna jeansshorts (och ett par bruna ben såklart) eller en söt liten kofta över och jeans till sommarkvällen me like!!!!

Till det som jag skulle kunna ha hör:


Ta dom lagom slitna jeansshortsen (och dom bruna benen) och ett par snygga sandaler till den vita toppen. Den är fin men jag är lite tveksam på om den passar på mig. Men gillar den det gör jag, skarpt!

 
Söt cardigan med fina knappar och snygga jeans i "boyfriend" modell. Skitsnygga att ha upprullade.



Här har ni dom lagom slitna shortsen :-).




Dom här skulle jag behöva ha nu eller med en gång tack!!!!!!

 
Spetsdetaljen på sjalen är såå söt och halsbandet skulle jag heller inte tacka nej till.




Mina vita tygskor gjorde sitt förra sommaren så ett par nya ska det bli.

Ok då, det fanns lite ändå men det är fortfarande en besvikelse.
Nu blir det dagishämtning och ostbågsshopping i kiosken!

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0