Grrrr!

Mina köksgardiner har krympt i tvätten!!!!! Det gjorde dom även förra gången jag tvättade dom men inte så mycket men nu har dom gjort det igen!!!!! Vad arg jag blir.
Just nu sitter jag och äter sen lunch som blev rester från igår och det smakade bra idag med och det är ju ett stort plus (fråga bara K vad jag tycker om microvärmd mat). Tror att jag och M får äta samma ikväll för jag har en lagom portion till honom och K glömde sin matlåda så den kan ju jag äta upp. Skönt för jag orkar inte laga något.

Om en timma ska jag hämta honom på dagis men det får bli med bilen för något annat orkar jag inte.
Ikväll tror jag skrutten ska få vara vaken med mamma och titta på Let's dance och äta ostbågar :-) (K jobbar och han gillar inte ostbågar så nu passar vi på för det gillar både jag och skrutt). Tur att vi har kiosken här utanför ;-).

Ha en riktigt mysig kväll!

Kram J 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0