God morgon vardag!

Ja då var helgerna slut då och vardagen här igen. Jag är ledig men M är på dagis några timmar och leker av sig. Han blev så glad när han kom dit sa K. Han har nog längtat efter kompisarna. Jag är så sjukt trött trots att jag sovit nästan 11 timmar inatt. Ont i ryggen och revbenen har jag också :-(. Nu tänker jag inte gnälla mer, nu blir det snart sen frukost här. Annars bjuder veckan på ganska mycket jobb men en trevlig avslutning i form av kick off med Oriflame i Jönköping på söndag.
Nu ska jag bara jobba en månad till, känns helt sjukt men skönt då det börjar bli lite tungt på jobbet med alla städ och annat tungt.

Ha en bra v.1!

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0