God morgon söndag! (eller snarare middag)

Här blev det lång sovmorgon till 10.00 idag för hela familjen (men tror ni jag är piggare för det, ååå nej) och Melvin sov hela natten i sin säng :-). Det har ju vart lite si och så med det ett tag men några dagar nu har det vart bättre med undantag för natten mellan fre och lör då han vaknade vid 2.00 och ville komma in till oss. Känner att jag sover något bättre när jag inte har en liten knatte bredvid mig i sängen som råkar dra mig i håret, sparka mig i ryggen eller slänga ut en arm i ansiktet på mig :-).

Nu är det bara två veckor kvar på jobbet och det ska bli så skönt att vara hemma och fixa och fylla frysen med bröd och bullar :-). Idag har vi rensat ur båda frysarna (välbehövligt) och ska äta ur dom lite så här i slutet av månaden.
Jag och K ska göra ett litet test, våra personkonton är tomma så vi ska inte ha några pengar på dom så får vi se hur länge vi klarar oss :-) (fast lite fusk blir det för K tog pengar till att tanka bilen idag och vi har lite pengar på icakortet också om vi behöver krishandla) nyttigt tror jag!

Idag ska jag baka brödet som jag tänkt att baka i två dagar men inte hunnit med.

Igår åkte vi en sväng till stan och efter det hem till mamma och pappa. Andreas och pappa fixade en sak på bilen och efter det köpte vi smaskig thaimat. Melvin lekte massor med "Andreas" Erika hemma hos mamma och pappa så när vi skulle åka hem ville han att hon skulle följa med oss hem så vi åkte och köpte en massa godis (det var ju i alla fall lördag) och efter det följde Andreas och Erika med oss hem och vi hade det mys och tittade på Robinson (M Kom sent i säng :-) ).

Nä nu ska jag göra lite nytta här hemma!

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0