God morgon LÖRDAG :-)

Här har vi tagit lite sovmorgon hela familjen men jag har sovit så sjukt dåligt hela natten så jag känner mig inte alls utvilad. Just nu håller K på och bakar scones till frukost (första gången i hans liv tror jag så vi får se hur det går) och efter frukost tänker jag ta en låååååång dusch.

Igår var vi ju och tittade på K när han spelade match och det blev storvinst :-). Missade dock två av hans tre mål p.g.a en liten kille som inte kunde sitta still :-). Efter det åkte vi hem och softade och tittade på slutet av Let's Dance.

Idag blir det en ganska lugn dag med en liten sväng på stan och hem till mamma och pappa för pappa ska fixa en sak på bilen.

Ha en bra dag!

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0