Gjort Cheesecakes!

Slutade 13.00 idag men passade på att äta lunch i matsalen på jobbet och vila benen lite så Melvin skulle kunna få vila färdigt på dagis. Sedan tog jag och plutten våra raska ;-) ben och gick hem. När jag kom hem gjorde jag två cheesecakes som jag ska ha med mig till jobbet imorgon då det är min sista dag!!!!
Nu är jag trött och vi väntar på att K ska komma hem från jobbet.
Vi ska äta pannkaksrullar med avokadoröra, grillad kyckling och paprika till kvällsmat.

Ha en mysig kväll!

Kram J

Kommentarer
Postat av: Johanna

Pannkaksrullar....låter lite mysko, men det är kanske gott antar jag efter som att ni äter det! Det ska jag prova någondag. Bara att rulla in fyllning i vanliga pannkakor eller?

2010-01-27 @ 17:02:07
Postat av: Elin

Det där lät smarrigt! Är pannkaksreceptet från den i den här bloggen så omtalade boken? ;)

2010-01-27 @ 17:11:51
Postat av: Jessica

Mmm men det smakade ganska bra och frågar man K så var det riktigt gott men frågade man M var det mindre gott. Nä receptet rev jag loss från en förp. med färdiga pannkakor när jag gjorde kvällsmat åt en brukare en kväll :-).



2010-01-27 @ 20:37:36
URL: http://smasmuloravmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0