Fortfarande i pyjamasar!

Ja det är helt sant!!!! Både jag och M slarvar runt i pyjamas här hemma trots att kl är 15.00 hihi!!! Kl 12.00 var M trött trots sovmorgon så han fick vila middag innan lunchen och jag passade på att stäcka ut mig en stund på sängen jag med. Under den stackars lilla halvtimmen jag låg där ringde TVÅ telefonförsäljare!!!!!! Jag hatar telefonförsäljare!!!

Idag är det kallt ute och då vi fortfarande har pyjamasarna på oss så hade jag ingen lust att åka och handla så det fick bli att slänga ihop lunch av det som gick att trolla fram här hemma. Det gick att skarapa ihop till omelett med paprika och ost, bacon och morotsstavar. Melvin åt mest bara morot och lite bacon då han blev besviken då omeletten inte var pannkaka men, men.
Om en stund ska vi äta fruktsallad till mellis Mmmmmmmm! Skulle kunna leva på fruktsallad!

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0