Du har plats 147 i kön!

Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!
Fick sluta lite tidigare idag så jag gick från jobbet strax efter 15.00 för att hämta plutt på dagis. Affe var där så självklart ville han inte följa med hem så jag fick släpa honom fram underifrån ett bord och tvinga på honom ytterkläder (inte så roligt för en trött, varm tjockis som jag).
Kom ut från dagis och började gå (till fots båda två, brukar gå bra men o nej inte idag) men M var snusko och ville bara äta snö (blääää) tills jag talade om för honom att en hund kunde ha kissat där. Men då kunde man ju inte gå på snön för då gick man ju i kisset!!!!
Väl framme vid STORA granen inne på Johannesberg var vi tvugna att pulsa i snön för att gå under den. Väl ute på stockholmsvägen började han tröttna men vi kom till vår gata innan han fick spagetti i benen och la sig ner och bara skrek (suck) kom i alla fall hem efter en promenad på 40 min (borde ta typ en kvart).

Väl hemma behövde jag ringa till försäkringskassan (något jag hatar) för att fråga en sak om min havandeskapspenning och vad säger dom??????? Du har plats 147 i kön!!!!!!!! (Nu gråter jag snart en skvätt) Melvin sitter bredvid mig vid bordet och ska rita till K och lyckas måla med tuschpenna (stavning?) på mina nya gråa mjukisar som jag lever i just nu GRRRRR!!!!! 

Inte nog med det, han har inte vilat middag idag så ni kan ju gissa hur go och gla han är!

Någon som vill byta plats???????

Ja ja, jag ska inte klaga för lite roligt har vi haft i alla fall för vi har bakat chokladbollar (det gjorde jag inte igår) som vi ska fika i en koja som vi ska bygga efter kvällsmat :-). Så när jag tänker efter så väntar jag nog med att byta plats ;-).

JAG ÄLSKAR MIN SON!!!!! (Men inte försäkringskassan) Oj nu snarkar han bredvid mig i soffan!!

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0