Country by mail.

Är inne på Country by mails Webshop och har hittat en hel del som skulle kunna få flytta in hemma hos oss. Jag drömmer!!!

Stor metallbokstav, 30 cm
Ett K för Kristian och ett J för Jessica i denna rostiga plåt skulle lätt kunna få stå i vårt sovrum. 30 cm höga och superfina.

Linnepläd i lappteknik, vit, 195 x 115 cm
Den här fina linnepläden skulle jag jag vilja ha i fotändan av sängen.

Lantlig ram i fil de fer
Behöver jag ens säga något om ramen. Hur vacker som helst.

Silverhalsband, börs med emblem och blå quartzsten
Det här vintagehalsbandet i silver är så fint och jag VILL HAAAAAAAA! Den lilla börsen går att öppna för att stoppa i ett litet foto el. dyl. Kan bli mitt för 1295 kr. Får nog drömma lääääänge om den ska slå in. Finns även bra mycket billigare i mässing men då är inte den lilla blå stenen och emblemet med fransk text med.

Stryka-på-bild, franskt kuvert från 1891
Dom har så fina stryka-på-bilder och den här skulle jag vilja ha på en fin vit linnekudde.



Korthållare, hjärta i trådslöjd
Fin liten korthållare där jag skulle sätta ett par fina kort på Melvin och pyret.

Ja min familj, snart är det Mars och då är det någon som fyller år! Tips Tips!!

Snart kommer grabbarna hem och jag har gjort smaskigaste, kalla äggröran som vi ska äta till kvällsmat. Bara ägg, creme fraiche, kaviar, gräslök och lite citronpeppar. Gott på både knäckebröd eller något gott mjukt bröd med sallad.

Kram J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0