Boxas!

Ligger i sängen och har nyss vaknat ur min dvala, ute är det mörkt nu! Njuter utav Melissa Horns underbara röst.


Lyssna på Melissa Horn på Spotify det är lite vardagslyx för mig :-).

Tror jag ska gå ner och äta något snart för jag är riktigt hungrig.
Ligger i sängen och tittar på min mage som putar ut lite märkligt här och var ibland :-) tror det är någon som går en rond där inne :-).
Längtar just nu efter att våren ska komma och jag kan gå långa promenader i vårsolen med barnvagnen :-). Om allt går väl såklart. Det kan man ju aldrig veta men jag vägrar tänka i dom banorna :-(. För mig finns det redan en liten Tion eller kanske en Maja här hos oss :-). Gud vad jag längtar! Men nu ska pyret stanna där inne och växa sig stor och stark. Jag sa till dom på förlossingen att nu vill jag komma dit i mitten av Mars som tidigast :-).

Nä, någon trycker på min blåsa och jag är superhungrig så nu går jag ner och tänder en massa ljus!

Ha en bra kväll!

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0