Blommor

Efter mysigt lekbesök åkte jag och M ner till stan och köpte stringhyllan som K lagt undan (vart jag nu ska ha den). Efter det en snabb sväng in på oxen för att köpa tulpaner och blomma till en tom kruka i vardagsrummet.


Rosa och vita tulpaner till vardagsrummet. Ser lite tråkiga ut innan dom slagit ut lite. Hoppas dom är finare imorgon.

 
Lila till matbordet och en rosa Ranunkel till vardagsrummsfönstret. Ranunkel är sååå fina.


Väl hemma åt jag och Melvin sen lunch i form av rester och nu tar han sig en på tok för sen middagslur och jag slappar i soffan. Hade ju tänkt att jag skulle baka bröd idag men det hinner jag nog inte så det får vänta till imorgon.

Kram j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0