Äppelkräm med grädde gör mig glad!

Har kommit hem från jobbet för bara en liten stund sedan och har just satt mig i soffan med en skål med äpplekräm (heter det äpplekräm eller äppelkräm??) för det blev jag så sugen på när en av våra brukare fick det av mig och mamma ikväll så jag var tvungen att smita in på oxen och köpa kräm (är man gravid och supersugen så kommer man nog undan med att göra det på arbetstid eller ;-) ). Kräm är något som vi aldrig haft hemma sedan vi flyttade ihop vad jag kan minnas men gud vad gott det är!!!

Så nu ligger jag här med fötterna på bordet och tänker titta på dagens avsnitt av halv åtta hos mig på tv4 play.
Imorgon får vi mysigt besök av Martina och hennes söta tjejer :-).

Kram J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0