60 dagar till BF!!!

Ja nu känns det som nedräkningen börjar på riktigt för nu är det verkligen inte långt kvar och om man ser till allt kul som väntar t.ex. vår Stockholmsresa och en massa födelsedagskalas så lär det ju gå ännu snabbare.
Kroppen känner också av att det börjar närma sig vill jag lova. Tog mig en liten promenad för en stund sedan. Bara ner till stan och tillbaka men benen var som spagetti och ryggen, revbenen och magmusklerna kändes som dom hade velat sitta på en annan kropp. Helt slut!!!! Minns inte att det kändes så här tungt med M men det är lätt värt det när det väl är färdigt :-). Vill bara till att tänka så.

Nu ska vi snart äta köttfärspaj!

Kram J

Kommentarer
Postat av: Elin P

Det kommer gå skitsnabbt! Du har ju lille Bus också som fördriver tiden väldigt bra! jag väntar ivrigt på mitt andra fadderbarn! ;)

2010-01-31 @ 19:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0