Tänker aldrig ta någon förgivet!!!

Var inne och läste på den här bloggen om en familj och deras lilla dotters kamp som nu tagit slut. Gråter!!!!
Tänker på hur ofta vi tar våra nära och kära förgivet och mår illa över dom gångerna som jag innombords svär långa ramsor över Melvins trots. Jag älskar min familj och vägrar tänka tanken att det skulle kunna hända oss men varför skulle det inte kunna göra det???
Vi måste alla sluta med att ta våra familjer och vänner förgivet för redan imorgon kan någon av dom vara borta! Ta hand om varandra!
Tänker ge Melvin en extra stor kram när han kommer hem och aldrig, aldrig mer ta honom förgivet!!


Jag älskar dig mitt lilla troll!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0