Portello

Är det någon mer än jag (och Johan Fäger) som tycker att Portello är något av det godaste man kan dricka??


Mmmmm!

Själv har jag druckit två 33 cl flaskor ikväll så nu vet ni vad jag kommer göra inatt. Men det är så gott!!!
Nu ska jag snart gå upp och lägga mig tror jag.
K är iväg och firar Matte som fyller år, tanken var att grabbarna skulle spela bowling men hela Vadsbohallen är stängd p.g.a rasrisk så det blev inget med det. Skönt att det snöar lite mindre så jag kanske slipper bekymra mig över att K ska köra fast på vägen hem.

God natt och sov så gott!

Kommentarer
Postat av: HovaElin

Jag är med i er Portelloklubb! :)

2010-02-21 @ 00:20:15
Postat av: Jessica

Bra smak Elin!!!

2010-02-21 @ 09:05:30
URL: http://smasmuloravmittliv.blogg.se/
Postat av: Petra

Yes, jag älskar Portello! :D

2010-02-22 @ 07:44:53
URL: http://paintedwindows.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0