Nya frillor!

Har nyss kommit hem. Började dagen med frisörbesök för grabbarna och det gick riktigt bra (Melvin har inte alls velat klippa sig tidigare). Första gången en frisör klippte honom, tidigare har mormor gjort det och då är det nog lite lättare att säga ifrån :-).


K, M och Jessica på Hos Oss.


M satt som ett litet ljus och när det var färdigt såg han sååååå nöjd ut :-).

Så nu är 2/3 av familjen fina i håret, själv behöll jag mössan på hela besöket på salongen :-). Längtar tills det är min tur att gå dit i början av Mars för klipp och SLING!!!!!!! Jag vill bli ljus nuuuuu!

Sedan körde vi plutt till dagis och jag och K tog med oss fika för att åka hem till Erica som hade en arg gosse som inte sovit så bra inatt. Sedan blev det god lunch på Statt innan K började jobba kl 13.00.
Nu ska jag snart bege mig till dagis och hämta hem mitt lilla hjärta!

Imorgon är det en speciell dag :-).

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0