Naturgodis

Det är gott!! Sitter i soffan och smaskar på det och tittar på bygglov (vilket hus, jag drömmer). Är sjukt trött så det får bli sängen snart. Måste komma ihåg att inte dricka för mycket för jag måste lyckas hålla mig i fyra timmar i morgon bitti då jag ska lämna ifrån mig blod och annat skoj på labb imorgon. Usch jag hatar att lämna prover, har jag tur så är det min morbrors fru som plågar mig för hon jobbar där och hon är duktig på att hitta rätt :-).

På salongen i morse satt jag och läste drömhem & trädgård och då hittade jag ett superfint golv från Bauhaus. Men när jag var ute på nätet och skulle titta på det kan jag inte se att man kan se något sortiment på hemsidan. Kan man inte det?? Någon som vet??

God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0